Ceník pronájmu aneb jak na to?

Nadační dům pronajímáme na kurzy, workshopy a komunitní akce, klubovnu i na dětské soukromé oslavy. V případě nevýdělečné akce s činností podporovanou NJP je možno poskytnout nadační příspěvek až do výše ceny pronájmu.

Fotografie z Nadačního domu najdete zde.

Taneční sál, přednáškový ( koncertní ) sál, podkrovní místnost, klubovnu s kuchyňkou a dětským koutkem je možné pronajmout jednorázově i při pravidelném opakování, s ohledem na obsazenost. Volné termíny jednotlivých místností najdete v kalendářích - Nadační důmSkofka. 

Pokud chcete pořádat akci a je ve zvoleném čase a místě volný prostor, napište nám prosím na nadacejosefaplivy@gmail.com a uveďte váš kontakt včetně telefonu. Můžete využít formulář níže na stránce. Spojíme se s vámi hned, jak to bude možné. Pro pořádání několikadenních akcí je možné využít všechny dlouhodobě nepronajaté místnosti Nadačního domu za cenu 2000,- Kč/den, je ale nutné počítat s tím, že provozovny si domlouvají klienty i o víkendu. 

Cena nájmu na 1 hod

pondělí - pátek

taneční sál/ přednáškový sál/ klubovna                                              

150


Cena nájmu na 1 hod

sobota, neděle, svátek

taneční sál/ přednáškový sál/ klubovna/ Dvoupatrovka/ poradna

200 Kč

Cena nájmu na 1 hod

jednorázově Dvoupatrovka/ poradny

200 Kč

Dětské oslavy v klubovně

Možnost využití kuchyňky na přípravu jídla.        Při objednání jídla a nápojů v Šálku štěstí sleva na nájmu.

1000 Kč

Celodenní akce (taneční/přednáškový sál, klubovna)

pondělí - pátek


1000 Kč

Celodenní akce (taneční/přednáškový sál, klubovna)

sobota, neděle, svátek


1500 Kč

Neziskový sektor

Pokud vaše akce odpovídá účelu nadace, část nájmu vám může být vrácena formou nadačního příspěvku.

? Kč

Víkendové akce v Nadačním domě

Cena uvedena za víkend od pátečního večera včetně nocí

5500 Kč

Pravidla pro zapisování do kalendáře

V případě, že u nás chcete pořádat akci, je nejlepším postupem...

Ujistěte se, že v kalendáři je na vámi vybraný termín volno. Kontaktujete nás přes e-mail nadacejosefaplivy@gmail.com (níže objednávkový formulář) nebo se domluvte na zapsání a rezervaci termínu s Davidem Pelinkou v kavárně Šálek štěstí.

Důležité informace jsou, zda bude akce otevřena pro veřejnost nebo je soukromá. Zda budete chtít vytvářet událost nebo příspěvek na facebooku. Jestli požadujete pronajmout celý dům (kromě provozoven) nebo jen některou z pronajímaných místností - klubovnu v přízemí, taneční či přednáškový sál, podkrovní místnost nebo jen Skofku. To vše zapište do zprávy. Vyladíme termín dle obsazenosti a uvedeme do kalendáře. 

Plakátek k akci také pošlete na náš e-mail.


Pravidla pořádání akcí v Nadačním domě

najdete zde

Objednejte si naše služby

Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.